недеља, 1. мај 2011.

Back in thA game

Pa,vratih se ja pisanju blogova.Proslo je dosta od mog poslednjeg post-a i mogu vam reci da zalim sto nisam cesce, ovim putem, belezila sta mi se desavalo.Ali prvo da se vratimo na pocetak cele price.Zasto ''Rotkvica''?Neobjasnjivo.Drzala sam u tom momentu salatu od rotkvica i sam taj naziv za blog mi je izgledao veoma simpatican.Impresije za naziv su za sada dobre.A da,zelela bih da se zahvalim svojim kolegama, ciji su me blogerski radovi inspirisali da se vratim na ove staze(pronacice se oni).U medjuvremenu sam upisala Filozofski fakultet,smer zurnalistika,tako da cu ovaj blog iskoristiti za redovno objavljivanja informacija sa istog.Recenicu ''ovde tesko da mogu da budem objektivna'' cu zadrzati, buduci da cu to i moci samo ovde.Dvoumila sam se da li da se vratim pisanju,najvise zbog toga sto se plasim sta cu reci i na koji nacin.Nisam poznata po tome da drzim jezik za zubima i zbog toga uvek izvucem deblji kraj,no ovde cu se potruditi da budem umerena.A ko se mozda se ipak desi da kritikujem,''pravim se pametna'' i prozivam,kome smeta neka vrati istom merom,fali nam blog spisatelja.Cekam sledeci nalet inspiracije.

3 коментара:

Nataša је рекао...

Note to myself: Procitaj vise puta pre nego sto objavis. Hvala na razumevanju.

Dario је рекао...

Drago mi je da si se vratila pisanju blogova iliti blogovanju. Volim ove tvoje "kratke, ali jebitačne" tekstove (nisam "srdito nemoćan", već citiram Dušana Kovačevića). Uživam u svemu što napišeš, jedino me zbunjuje što je tvoj poslednji post misteriozno nestao, ali 'ajde... Ne možeš sve imati u životu :)

Nataša је рекао...

Nestao? Bojim se da ne razumem.Sve je na mestu. :D Hvala na ubitacnom opisu mojih tekstova. xD

Постави коментар